Din păcate intoleranța la lactoză – fie într-o formă mai agresivă sau mai ușoară – este foarte răspândită, multe persoane plângându-se că după ce consumă lapte se simt balonate, au dureri abdominale și/sau diaree. Din fericire, există multe alternative, despre care ti-am vorbit pe larg și în alte articole.

Azi, însă, îți propunem o variantă de lapte suprinzătoare, dar foarte versatilă. Laptele de banană poate fi folosit pentru cerealele de dimineață, poate fi băut ca atare sau îl poți adăuga în prăjituri. Este dulce, conține mult potasiu și electroliți, așa că este o băutură excelentă de consumat după antrenamente. Bananele conțin și mangan, cupru, vitamina B6 și pectină, un tip de fibre care ajută la vindecarea anumitor probleme ale tractului digestiv, cum ar fi ulcerele sau constipația.

Te-am convins să-l încerci? Perfect! Testează una dintre cele două rețete de mai jos sau îți poți folosi imaginația pentru a crea propria rețetă!

Lapte de banană – rețeta 1

Ingrediente necesare: 1 banană coaptă, 200 ml de apă, un vârf de linguriță de scorțișoară, gheață (opțional).

Mod de preparare: Pune toate ingredientele într-un blender și mixează până ce obții o pastă cremoasă. Mai poți adăuga apă pe parcurs, dacă ți se pare că laptele obținut este prea gros.

Lapte de banana – rețeta 2


Ingrediente necesare:
1 banană bine coaptă, 200 ml de apă, 4 curmale, câteva picături de extract de vanilie și căteva cuburi de gheață – după preferințe.

Mod de preparare:
Pune toate ingredientele într-un blender și mixează până obții un lichid omogen.

Acestea sunt doar două idei. Dacă îți place ideea acestui lapte gustos și sănătos, nu ezita să te joci cu ingredientele și cu proporțiile până ce obții varianta de lapte de banana perfectă pentru tine!

Anunțuri